Trött, vad är det?!

Barnen är totalt slut, de ligger i en hög i soffan och ser på film. Skola och dagis kan va tufft ibland.
Jag själv va tacksam för det eftersom jag hade fått lite rolig post idag som jag kunde packa upp i lugn och ro.
Nu väntar jag på att maten ska bli klar, då kanske de får lite ny energi.
Bulgur och kycklingwook står på menyn idag, mums!

 

Lite nya skal till mobilen från fyndiq.se

Min nya almanacka från personligalmanacka.se

Tror det är min fjärde därifrån, supernöjd!

Fast i år tog jag en lite mindre modell, tror nog jag får plats med det jag behöver i alla fall :)

 


Kommentarer
Postat av: MammaMia

Åh, visst är dom bra och roliga och fina!! ( almanackan )

Har också en, beställer en varje år, smidigt med födelsedagarna som räknar upp automatiskt!!

Ha det gott! Kram

2012-01-18 @ 20:26:02
Postat av: Anette

Kan inte bli bättre! Inte en chans att man glömmer nån ;) jag beställde min så sent bara, men nu äntligen är den hos mig :) Detsamma Mia! Kram kram

2012-01-18 @ 20:32:47
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: m

oh det glittriga var jätte fint

2012-01-19 @ 11:45:48
URL: http://jokiahomalin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken fin almanacka! Så söta Elsa och Maja är och va fina du och henrik är! Puss och kram

2012-01-19 @ 12:09:26
Postat av: Anette

Ja, jag gillar dem mamma. Så mycket att jag tog dem i år igen :p Jag hade samma bilder på förra årets oxå, fråga är om det var för jag hade brist på tid att få iväg beställningen eller om det var för jag gillade bilderna så mycket :)

2012-01-19 @ 12:27:34
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0