Utmaning

En utmaning från syrran.

Vad gjorde du för tio år sedan?
För tio år sedan var datumet 02-01-23. Jag hade precis fyllt 17 år och gick mitt andra första år på gymnasiet. Jag var tillsmmans med Richard, men letade nog redan då efter en chans "att ta mig därifrån".
Jag levde rövare den sommarn och hösten och återförenades med endel bandomsvänner.
I slutet av året, närmare bestämt 7 december, träffade jag min älskade make.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Vi flyttade till vårt andra hus, och renoverade för fullt. Hann inte med något annat...

Fem snacks du gillar:
Marabous mjölkchoklad med daim, ostbågar, salta hårda fyllda fyrkantskuddar ( i lösvikt, ni vet vilka jag menar?) colanappar, fuzzyflaskor

Fem sånger du kan texten till:
Du gamla du fria (såklart), massor med radiohits, men jag är så sjukt dålig på att komma ihåg titlarna. Huvudsaken är väl att jag skrålar med i typ alla låtar oavsett om jag kan texten eller inte... :P

Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär:
Jag skulle betala av nästan hela huset (man vill ju inte ha en massa förmögenhetsskatt ;) ) och renovera det vi vill i huset, utbilda mig, ögonoperation, dela med mig till familjen, Spara! (jag skulle gör fler saker, men man fick ju bara nämna fem ;) )

Fem dåliga vanor:
Jag har undanflykter till allt (jag är medveten om det syrran, även om du inte tror det ;) )
Jag är lat.
Om jag lovat att göra något här hemma, vet jag att Henke gör det om jag strunar i det....
Stannar uppe alldeles för länge om kvällarna.
Har socker i kaffet.

Fem saker du gillar att göra:
Sova, baka tårtor, umgås med min fina familj, sjunga och pyssla.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i:
Ett raffset, haremsbyxor, kortkort, overall, eller onepiece i alla fall inte offentligt.

Fem favoritleksaker:
Självklart min iPhone, jag skulle nog inte klara mig utan den, min bakmaskin, pyssel, är ju egentligen ingen leksak så men det är "mitt lek" i alla fall... Kommer inte på nåt mer...

Nu ska man kicka denna utmaning vidare och jag väljer att skicka den till:

Therese
Lotta
Hanna
Louise



Kommentarer
Postat av: Mickan

Se! Det gick ju hur bra som helst!:) Haha, jag vet nog att du är medveten om dina undanflykter, nu ska du bara ta tag i dem också :)

2012-01-23 @ 18:29:07
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu har jag gjort utmaningen i min blogg =)

2012-01-23 @ 21:03:06
URL: http://foreningsgatan8b.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0