Herregud! Hur är det ens möjligt?!

Hur kan man (eller jag, JAG, vem försöker jag lura med "man"? Jag är ju inte ens man...) samla på sig så otroligt mycket tvätt innan man tar tag i att tvätta? Det är ju så tråkigt, men så mycket lättare om man tar lite åt gången... Att jag aldrig lär mig!!
Nu vet jag vad jag har att göra idag i alla fall...

Men nu, nu ska jag provspringa mina nya skor som kom igår. Snacka om bra leveranstid, från England till på köpet! Beställde dem i onsdags.
Jag tog ju som jag nämnt tidigare förra årets färg för att snåla lite, liiite synd för årets bara skriker Aaaaaaanette kom å köööööp mig! Svart å rosa.... Men dessa är ju snygga oxå ;) de är inte blå utan turkosa, det är viktigt. Jag gillar ju inte ens blått. Varför skulle jag då köpa blå skor?!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Man lär sig med åren! Ha det bra. Puss och kram

2012-06-05 @ 10:36:41
Postat av: Anette

Gör man det? För än har jag inte kommit in i nåt bra.... :( P&K

2012-06-05 @ 17:55:47
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0