Titta vad jag fick!

Maken min kom hem med en bukett blommor idag. Så glad man kan bli för så lite ❤
Det kan bero på att jag bad honom köpa en lite blomma till köksbordet, eftersom den dött... Han kunde inte gå till blomsteraffären utan att köpa blommor till mig sa han. Söt!

Jag sa (sa å sa, jag skrev ju) förut att jag skulle måla fönster, men när jag kom ut ur duschen sken inte solen längre. Det regnade! Fy så tråkigt! Så har det hållit på hela dagen, så fönsterna är fortfarande på att-göra-listan.
Därför är även tvättstugan fortfarande full med tvätt, dock är den ren nu. Men det hänger över hela tvättstugan. Tänkt så skönt det hade varit å fått hänga ut den istället...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fina! Snäll make du har. Puss och kram

2012-06-05 @ 20:02:15
Postat av: Therese

Snälla Henrik.....

2012-06-07 @ 05:10:20
URL: http://inspireras-pyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0