Fynden!

Jag hittade som vanligt lite pyssel på stegen, som var destination förut. Nu blir det att klä in lite smått i notpapper, placera ut ännu fler silverfat i huset och se om jag kan sy nåt spännande av de virkade dukarna ;) Måste bara hitta nåt knep så de inte repar upp sig...


Någon väntade oxå med spänning på vad som skulle hända med alla andra fynd från förra steg-besöket. Tavlan är nu färdigmålad, motivet utbytt och ska bara hängas upp senare ikväll förhoppningsvis. Kandelabern står på bordet, men jag har svårt att bestämma om den är för hög för att stå på bordet. Vad tycker ni? den känns för låg för att stå på golvet...




Kommentarer
Postat av: Therese

Här har det fyndast ser jag....vi var också där idag, men jag hittade inget direkt pyssel som föll mej i smaken idag....eller så hade du norpat allting för fina saker hittade du...

Kram

2012-03-08 @ 15:55:02
URL: http://inspireras-pyssel.blogspot.com
Postat av: Karol

På bordet kommer den till sin rätt! Tjusig!

2012-03-08 @ 20:48:22
Postat av: Mickan

Vad fina grejer du hittat! Jag har letat efter en fin silverbricka men hittar inte:( Kan du inte köpa en till mig om du hittar när du är iväg?



Jag tycker inte alls kandelabern är för hög på bordet! Superfint. Och tavlan blev jättefin med! Vad är det för motiv? Känns som jag känner igen det? Puss!

2012-03-08 @ 21:14:39
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Anette

Jag tror nog oxå jag gillar den på bordet :)



Jo jag kan kolla Mickan, men jag tror jag köpte de sista idag ;) hoppas det kommer in fler :) Har du kollat på loppisar? Vilken form å storlek ungefär?

Det är jag som fotat ute vid Hammarsjöområdet :) har lagt upp bilden här innan, säkert därför du känner igen den :)

2012-03-08 @ 21:45:52
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Ulle

Superbra att återanvända grejer, bra för miljön. Måste nog också åka och kolla nån gång :)

2012-03-08 @ 21:47:36
URL: http://biktmamman.blogspot.cm
Postat av: Mamma

Kandelabern passar på bordet tycker jag. tavlan blev jättefin. Gammal fin sångbok du hittat. Spännande å se vad det blir av dukarna till slut. Puss och kram.

2012-03-09 @ 09:02:06
Postat av: Anette

Mamma: Sångboken är inte till för att sjungas eller spelas ur ;) Jag har dragit ur sidorna och klär in krukor och dyligt med notbladen :) Puss å kram!



Ulle: Ja visst, det kan inte bli bättre! Billigt är det oxå :) Gör det, jag åker titt som tätt nu för tiden, så hör av dig om du är sugen så kanske jag kan hänga med :) Kram

2012-03-09 @ 11:50:14
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men Anette! En sån sångbok ska man ju va rädd om!

Puss och kram

2012-03-09 @ 13:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0