Hoppsan!

Jag skulle bara kolla en sak på datorn, sen skulle jag kila ut en runda nu på lunchen. Vad tror ni händer? Hade varit bättre om jag gått en promme först, å sen kollat den där grejjen. ÅÅH! Nu blev jag ju sittandes här, å nu är det dags att ut och knega igen.... Hopplöst!

Vad gör ni idag raringar?

Jag längtar hem till mina andra raringar, men lagom när jag kommer hem ska jag tippa dem i säng. (ja inte Henke då, han jobbar, det får han klara ut själv när han kommer hem) Sen mig själv, å sist men inte minst upp imorrn igen å fortsätta kneget innan jag kan ta helg. Men vad gör väl det, det är bara varannan helg...

Så trevlig helg då! :)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Det lät inte dumt det heller! Jag har haft kaffeabstinens några dagar nu men jag försöker hålla mig ifrån det, magen blir inte glad alltså. Så kommer du och läskar mig... ;) Puss och trevlig helg! <3

2012-03-09 @ 18:45:00
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0