Jag måste nog be om ursäkt!

Influensan har satt sina spår och jag mår fortfarande inte helt bra, vilket har resulterat i noll bloggning. Eller alltså jag har tänkt på det lite, men jag har inte mycket annat än gnäll att förtella er så jag tänkte förskona er från det. Snällt va?!

Idag tog jag brudarna och åkte iväg till stegen igen (gör inget annat) hittade en hel del den här gången oxå, bland annat en överraskning och två små tallrikar som tjejerna ska få så på. Snott den idén från Thesa, men det ser riktigt härligt ut :)
Vi tog en sväng vidare till Vimmerby för att se vad de hade att erbjuda hos Lloyd, men jag blev duktig snål eftersom det är så himla billigt på stegen. Fanns massor med grejor där oxå, fast tjejerna va riktigt trötta på mig då så vi gick ut faktiskt :)

När Elsa och jag drog på simskola sa jag att det vore gott med bullar när man kom hem, man får välja sina pikar väl ;) Så när vi kom hem stod Henke mitt uppe i att och jag ställde mig givetvis vid hans sida och hjälpte till med det sista. Så nu har jag inte tid med er mer, för nu ska jag äta bullar!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mums! Puss och kram

2012-03-20 @ 20:34:33
Postat av: Mickan

Annars brukar man ju behöva vara övertydlig med män för att det ska gå fram, inte illa att Henke snappade upp den signalen!;) Vad smarrigt! Puss ❤

2012-03-20 @ 21:38:10
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Karol

Komiskt det där med att så gräs: just idag pratade mamma och jag om att Fabian ska få göra det. Vi gjorde alltid det förr när vi gick på söndagsskola :)

Krya på dig!

2012-03-20 @ 22:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0