Ser man på!

Tror detta är första gången som jag vaknar utvilad vid 8-tiden och det är helt tyst i huset.

Jag gick upp och hämtade tidningen, satte på kaffe. Sen kom söta lilla Maja. Hon ville se på Bullerbyn, så nu sitter vi i soffan. Hon tittar på tv'n å jag läser tidningen samtidigt som vi ser snön ringla ner utanför fönstret. Va är det för aprilväder såhär i mars? ;) Men då kanske våren kommer snabbare om aprilvädret kommer i mars!

Ser ni va barnens gräs har växt snabbt? Till veckan blir det att smycka dem så ska de få påskfint på deras rum :)

Har mycket planer och viljor för dagen. Vi får se vad det slutar med, uppdaterade lär ni väl bli. Kommer det mycket snö är det endel av planerna som går i stöpet direkt... Vi får se.
Vad hittar ni på en dag som denna?


Kommentarer
Postat av: Therese

Ni får säkert en trevlig dag! Kramar

2012-03-31 @ 09:04:15
URL: http://inspireras-pyssel.blogspot.com
Postat av: Mamma

Har fixat presenter. Söta Maja! Puss och kram

2012-03-31 @ 17:01:37
Postat av: Mickan

Sötrumpan! Älskar att vakna tidigt på helgerna men jag älskar också att sova länge på helgerna;) Helt enkelt tills man vaknar av sig självt:)

2012-03-31 @ 20:52:12
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0