Sjukstuga, igen...

Vad är det här? Nu är det visserligen Majas tur, feber supersnorig, och det verkar tyvärr komma nåt gegg från ögonen...  ;(
Får vänta ut tills imorrn förmiddag så får vi se vad det blir av det.

Tänkte att jag skulle sy lite nu i eftermiddag, har inget mönster. Mer än i huvudet :P Men vad gör det om det inte blir bra? Det är ju bara 40 pix jag lagt ut så... Men eftersom jag har en syn framför mig hur det ska se ut, och blir det inte så blir jag så jäkla sur! Haha, men jag är ju i alla fall medveten. Hur eller hur, det jag ska komma till är att blir det inte som jag vill så blir jag sur och hela familjen blir lidande. Kanske bättre att avstå då? Bättre att sätta sig ute i solen men en kopp kaffe kanske.
Men samtidigt så vill jag ju... Åh! Äh, nu kör vi :)

image description

Har suttit och googlat runt lite för stundande födelsedagar oxå, spännande. Men jag får sån beslutsångest bara. Nån som blev nyfiken nu? Jag vet två i alla fall, eller jag kanske tre :))

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stundande? Vad kan du mena med det? Låter som flera födelsedar? Nu blir jag nyfiken! Puss och kram!

2012-03-11 @ 13:55:50
Postat av: Anette

Ja, det är ju apmånga som fyller år nu, jämt till på köpet...!! Mickan, Lina, mamma, morfar, Simon student, Pontan oxå ja... för att nämna ett par...

2012-03-11 @ 14:17:14
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0