Soliga lördag

Idag skulle Henke röjja i allmänningen här utanför så jag och tjejerna åkte till Kråkeryd till ett par kompisar till barnen. Tyckte det var onödigt att ha dem springande här ute när Henke skulle elda en massa ris och bråte.
Vi blev runtvisade, så otroligt fint det är ute på landet, hästar och traktorer, frigfullt! Men när barnen inte hörde på fick jag höra en massa spökhistorier, creepy! Fast ändå intressant, eftersom de vet vad det mesta beror på. :)

När vi kom hem fortsatte vi att röjja ännu mer, mycket bråte efter sommarn som gick. Lekstugan fick sig en rejäl utrensning oxå. Så skönt!

Nu är vi alla nyduschade och mätta så nu blir det ännu mer myyyyys!! Så underbart att få spendera lediga tillfällen med familjen. Det är det här man lever för! <3




Kommentarer
Postat av: Anneli Carlsson

Riktigt bra dag att ladda batterierna idag. Härligt väder!

2012-03-03 @ 20:36:10
Postat av: Mamma

Sötisar! Härlig lördag ni haft! Puss och kram

2012-03-03 @ 21:12:53
Postat av: Mickan

Härlig lördag hos er med förstår jag:) tjejerna gjorde min morgon ❤ PUSS!

2012-03-03 @ 21:15:28
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0