Andra gången gillt?

Idag hade vi bokat tid till Elsa hos Emmas vassa saxar, men det var tveksamt om hon skulle genomföra det hon bokat tiden till. Hon har gjort det en gång tidigare, och visste att det gör oooont!
Imorse när jag gick till jobbet sa hon:
-Jag har inte sovit bra alls för jag har bara tänkt på det där mamma....!
Stackars unge, men hon har bett om det själv.
Hon lovade att ringa mig på jobbet när hon kom hem, såhär löd det:
-Hej mamma! Jag har inte tagit några hål...
-Nähä, okej... Sen hann jag intetsägande mer förrän:
-Jag bara skojar!!! Jag gjorde det! Jag gjorde det! Jag tog två till och med!

Så stolt var hon och bästa kompisen följde med som stöd, tur var väl det!
De är så goa! Stor skillnad på storlek är det, men de är så söta ❤
Syns hålet? :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Sötisar! Så lycklig! Puss och kram

2012-05-12 @ 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0