Elsa i helgen

Vi åkte en sväng till Växjö och överraskade lillsyrran. Fast vi skulle uträtta lite ärenden oxå, se de fick möta oss uppe vid Grand Samarkand. Lagom till vi var på McDonald´s, så där blev det lite bus i lekhörnan. Skönt att slippa de där bollhaven, känns inte sådär bra sett ur den bakteriella synvinkeln...



Maja är inne i en väldigt trotsig och sur period för tillfället, vilket resulterar i mycket bråk mellan tjejerna... Därför gick jag och Mickan med Elsa, och Henke och Pontan med Maja. Men när vi möttes upp på lindex blev Elsa skitsur och sa:

-Maja har fått både en krona och en ask läkerol, och jag, jag får baaaraaaaaa kläder!!



Hon fick inte dessa kläder alltså, hon ser ju ut som Prusiluskan! Vad tror ni att jag köper för kläder till barnen egentligen?!

Bilderna har jag stulit helt ärligt av syrran!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härliga dom är! Puss och kram

2012-05-09 @ 12:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0