Igen å igen å igen....

Direkt när Majas blick mötte min på dagis idag såg jag att nåt var fel. Frågade om hon hade varit hängig, men inte alls vad de hade märkt. När vi kom hem tog vi tempen (inga protester mot det lägre, det är vardag för lill-sessan...) som visade 39. Ska det här aldrig ta slut? Det är två veckor sedan hon hade första feberdagen sist, å då hade hon 39 graders feber i en vecka. Västervik är i alla fall inkopplade nu, så det är bara att invänta remissen.

Tråkigt för henne, jag som är ledig och hade tänkt att vi bara skulle vara ute och gotta oss imorrn. Men det blir väl soffan och film-race istället.
Vi var ute lite förut i alla fall. Frisk luft är ju inte farligt lixom. Men när panodilen hade verkat tyckte hon att hon var friskt, febern var borta ( dock 38,5 ändå...) så hon ville cykla och hon ville oxå hoppa på studsmattan som de andra fyra kidsen gjorde. Klart det är inte roligt att se på alla andra som har kul å inte kunna va med. Men vad gör man? Så det blev mycket gråt och strider ikväll ;(

Men nu sover de mina små hjärtan, och Elsa längtar till fredag för då kommer mormor och barnvaktar. Det hon ser mest fram mot är att mormor har med sig två nya par skor till Elsa som inte fanns på internetshopen ;)
Sen blir det inte så jobbigt när man hoppat studsmattan och måste knyta skorna. Herregud hon har till och med valt att hellre ha vinterkängorna för att slippa knyta....!


Kommentarer
Postat av: Therese

Stackars lilla Maja!

Så tråkigt det är när dom är sjuka!

Kramar

2012-05-02 @ 21:34:17
URL: http://inspireras-pyssel.blogspot.com
Postat av: Mickan

Men igen?! Lilla Maja, hoppas hon slipper det här snart!! Och Elsa slipper knyta skorna, knasen:) Har tänkt ringa Facetime flera dagar, har lite abstinens;) Kan jag ringa imorgon? Puss!

2012-05-02 @ 21:34:36
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0