Ledig dag

Elsa kom ner och skulle säga hejdå till mig imorse och började härja om att hon ville va på fritids i eftermiddag. Men jag är ju ledig då får hon ju inte det. Vansinnig blev hon och gormade något om att Edvin fick det för fröken... Hängde inte med.
Sen tog det inte så lång stund så ringde Henke, då var det fritidshemmets dag idag så de skulle ju ha kalas. Och det visste ju hon, inte konstigt att ungen inte ville hem! :)

Maja och jag har tvättat och hängt ut för första gången idag. När jag hade torkat av linan, la Maja beslag på hinken och trasen och började torka på altanen. Barnarbete, jag vet, men hon insisterade! Haha! Så nu är det lite mysigare där ute.
Kanske skulle ta en tripp å inhandla lite fler krukor... Jo det ska vi nog :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Dom kanske har krukor på loppisen på lördag, det är dags för den här i byn igen.....

2012-05-08 @ 17:27:42
URL: http://inspireras-pyssel.blogspot.com
Postat av: Anette

Ååååå så typiskt! Det är ju bal på lördag som lillebror ska gå på. Å samtidigt är det loppis på skeppet som jag tänkte hinna gå på....

2012-05-08 @ 18:10:22
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Mamma

Söta Maja! Fint det blev. Puss och kram

2012-05-09 @ 09:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0