My partner in crime

Lämnade Maja på dagis idag, de skulle springa groddenloppet och sen va kvar i skogen hela dagen.
Vad passade då bättre än att passa på att jogga en sväng? Jag har sett fram mot det sen i måndags kväll :)
Men det första vi ser är en huggormsjävel!!! Å ni som känner mig förstår att jag fick eld i baken...
(Ja Malin, det är sant... Sjukt? Ja.)

Det var varmt idag, skönt men det tycker ju de där förbannade ormarna oxå. Det är deras fel att min beach 2012 kommer gå i stöpet!

Nu är hon bra trött, my partner in crime. ❤



Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina Safir!

2012-05-10 @ 13:37:32
Postat av: Mickan

Hua! Såg en död liten huggorm när jag körde i Karlskrona häromdagen. Jag blundade. Smart.



2012-05-11 @ 12:16:16
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0