Tji fick jag...!

Jag sa till Henke på skarpen att han fick absolut inte glömma smörja in barnen innan skola/dagis i veckan. Solen är minsann lika stark nu som i augusti. Det har vädergubben på tv sagt.
Så igår, satt jag ute mest hela dagen. Men tror ni jag smörjde in mig? Jag tänkte att jag skulle testa lite först och bränner jag mig smörjer jag in mig då. (Jag vet, skitdumt!) Men där satt jag och ojade mig för det blev minsann ingen färg på mig inte, vad är det med solen egentligen? Varför får jag ingen färg?!

Men fram på kvällen började jag frysa, och Henke påpekade att jag såg mer och mer ut som en kräfta i ansiktet... Ansiktet är inte värst kan jag säga. Ena axeln och ut på armen bränner så mycket att jag inte har något emot att gå in i frysen alls på jobbet idag.
Att jag fått snebränna skyller jag på grannen och maken som var tvungna att sitta och prata så jag satt snett i solen halva eftermiddagen. Herregud lixom! Kunde de inte suttit nån annanstans?!

Jaja, såhär ont gör det i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Aj!Lär dig av dina misstag. Puss och kram

2012-05-04 @ 15:59:04
Postat av: Mickan

Aaaaj.



Tror inte de blir bra som förrätt, detta är mer mingeltilltugg eller vad man ska säga. Men kräftsjärtswrapsen däremot skulle absolut funka som förrätt. Kommer fler recept senare:) Eller hur, skönt att slippa laga mat till sig själv:) Även om jag gillar att ligga på soffan och kolla på ett gäng goa filmer helt själv:) Puss!

2012-05-04 @ 17:05:22
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Ulle

Ajajaj, inge bra att bränna sig till en bränna ;)

2012-05-04 @ 22:24:13
URL: http://biktmamman.blogspot.com
Postat av: Mika

Ajabaja ;)!

2012-05-05 @ 09:20:21
URL: http://elfstromskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0