Världens bästa mamma❤

Igår fyllde min kära mamma 50 år, stort stort grattis i efterskott älskade du!
Jag har haft fullt upp att baka tårtor till henne.
Igår skulle hon bjuda jobbarkompisarna från stoppmöbler i Järnforsen, så då var det en tårta med en soffa på som var beställt. Tyvärr blev jag inte nöjd med soffan, sugerpasten jag skulle använt hade torkat, så jag fik använd "vanlig" sigerpaste som inte stelnar på samma vid. Därför var ryggstödet lite som tornet i Pisa... Men gästerna var supernöjda, och skulle göra nästa soffa efter min design och kalla den Målilla ;)
Idag skulle mormor och jag samsas när mamma bjöd släkt och vänner. Mormor har alltid gjort så fina tårtor, hon gör dem helt för hand oxå! Jag använder ju fuskverktyg (utstansare) men jag fick tyvärr ingen bild på hennes.
Tack för en lyckad dag, med många kära återseende! ❤


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefina tårtor och goda både dina och mormors. Tack för hjälpen! Puss och kram

2012-05-27 @ 19:14:26
Postat av: Mika

Men Anette! Vad duktig du är :) Tack för svartet! ;)

2012-05-28 @ 09:48:11
URL: http://elfstromskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0